galenskaper

Jag är så sjukt trött att det känns som om mitt huvud svävar omkring i rymden och inte alls har någon kontakt med kroppen... om ni fattar!?

Vaknade halv tre i natt och gick upp och började ta på mig underkläder och deo... och sedan tittade jag på klockan. Vad är grejen med mig??
Jag gick inte upp och duschade denna gången i alla fall (som denna gången) , men jag måste sova sjukt oroligt eftersom jag skyndar mig upp mitt i natten utan att ens väckas av någon väckning!

Efter jobbet träffade jag Anna, och vi fikade, och nu har jag käkat tacos och ser fram emot en slapp kväll, och sedan sängen - som jag planerar att stanna i, i natt - och imorgon ska jag jobba! Min första lördag :O

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0