Vi har det bra!

Jag har inte alls haft tid för bloggen. Istället är jag upptagen med att gosa med vår underbara kattunge. Chilou är nyfiken och busig, Sover massor och gosar gärna. Vi har varit hemma med honom ända sedan vi hämtade honom, och enda stunden han varit helt själv var en tjugo minuter när vi gick och handlade. Han låg dock och sov och märkte antagligen inte ens att vi försvann.
 
Igår var vi på chilous första utflykt. Vi var hos mamma och pappa, och där fanns det massor av spännande att undersöka. Åkturen dit var dock inte lika rolig. Buren var tråkig och tåget lät massor. Nya konstiga ljud och vyer. Han jamade konstant både dit och hem. 
 
 
Idag är sista dagen som vi båda är hemma med honom, imorgon är det tillbaka till skola och jobb. Dock har jag bara skolan imorgon, sedan är jag ledig till fredag för att sedan jobba till helgen. 
Jag ska nog försöka dra iväg min slappa kropp till gymmet och komma igång igen till veckan, både för min skull och för att vänja Chilou vid att vara lite ensam! 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0