Hemma efter två underbara veckor i Grekland!

Vi är hemma, allt är bra, och vi har haft det helt fantastiskt!! 
Mellan 35 och 40 grader varmt och sol, sol, sol. 
Två utflykter har vi hunnit med, den ena med buss och den andra med båt. 
Vi har sett stora havssköldpaddor - carreta carreta, delfiner, åkt båt på en underjordisk sjö, snorklat, badat på Greklands vackraste strand och ätit en massa god grekisk mat.
 Sedan har det såklart blivit en hel del sol och bad också! 

Jag har inte hunnit lägga över bilderna på datorn än, men när jag gjort det så kommer det dyka upp en massa här! 

Idag är jag ledig, men jag har en massa att fixa, och imorgon kör skolan igång igen! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0