Första kursen för året avklarad!

Då har jag haft seminarium och den första kursen på år två är avklarad (ja, om jag får godkänt då såklart). Sjukt va tiden går fort! 

Jag tänkte ta tag i träningen nu till veckan. Känns som det är dags att komma igång igen. Lika bra att börja innan man får den första höstförkylningen och kommer med fler ursäkter. 

Idag var även chilous första dag ensam hemma. Det var riktigt jobbigt att lämna honom imorse! Speciellt när han var så gosig och kom upp och mös med mig i sängen tio minuter innan jag behövde gå upp. Men han verkar ha klarat sig fint. 

Hela eftermiddagen har jag suttit och myst med honom i knät i soffan. Lilla mysisen. Men när man ska äta är han dock en riktig pain in the *** . Han hoppar upp på bordet, jag tar ner honom, han hoppar upp igen, och proceduren upprepas oändliga gånger. 

Strax ska jag ner till Kungsbacka för att träffa Carro och Anna, så Lukas får Chilou för sig själv ikväll. 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0