en rolig vecka framför mig

Jag har en fullspäckad vecka framför mig. Och det är kul när man har något att se fram emot nästan varje dag.
På skolfronten handlar det desto mer om självdiciplin. Jag har inga obligatoriska moment denna veckan, utan ska jobba med ett arbete som ska vara klart i mitten på nästa vecka.
 
Måndagen börjar lugnt, sedan imorgon ska vi ha kattdejt hemma hos Anna. Chilou ska få träffa Annas lilla August som är några månader äldre än Chilou. Vi får se om det går bättre än det gick när Chilou träffade Tyson. (inte för att det gick dåligt, men det vore kul om de kunde leka lite ihop)
 
På onsdag har jag lunchdejt med Carro, och på torsdag kommer min efterlängtade syster på besök från Stockholm.
 
På fredag ser det lugnt ut, och sedan till helgen blir det jobb och halloweenfest! En riktigt rolig vecka helt enkelt!
Gäller bara att hålla fokuset uppe och plugga också, och inte slappa till. 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0