Back to the gym

Igår bestämde jag att imorgon är det fan dags att ta tag i mitt liv och kämpa lite för beach 2014 (som faktiskt är läskigt nära nu).

Jag har inte varit på gymmet på kanske två månader, på grund av lathet, stukad fot och mycket i skolan.
Nu var det ett tag sedan jag stukade foten, så jag kände att nu är det fasen dags!
Foten var inte så glad på mig trots allt, men jag försökte tänka på den under alla övningar som innebar ben. 

Och åh så skönt det var att vara tillbaka, men åh så tråkigt det var. Och fy va svettigt och äckligt när man är så otränad plus att det är 24 grader utanför och jag redan var klibbig sedan promenaden till gymmet.

Men nu är det över. Och det gäller bara att hålla igång detta nu!
Nu blir det dusch, och sexan blir det en sväng till affären. För lönen och studiebidraget har kommit och vi behöver HANDLA!!!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0