städdag!

Gårdagen spenderade jag med min moster framför varsin dator. Vi jobbade på hennes projekt och kom en bra bit framåt! På kvällen vandrade jag runt i skogen med Lukas och John och kastade frisbees. Sist vi spelade hade jag min bästa runda någonsin så jag började känna mig bra, men igår gick det dåligt igen... 
 
Sedan avslutade vi kvällen med varsin öl framför grillen på vår innergård. 
 
Idag började jag dagen med en storstädning av toaletten. Det var välbehövligt kan jag berätta!!
Jag rensade vattenlåset på handfatet och skurade både golv och väggar. Känner mig riktigt duktig. 
Nu ska jag strax promenera bort till polisen och hämta ut mitt pass. Lika bra att fixa såna här saker nu när jag är ledig, för åp tisdag börjar jag jobba och då blir det andra bullar. Börjar bli så van vid att gå hemma och slappa och pyssla med lägenheten, så kommer bli en riktig omställning att bara vara ledig en till två dagar i veckan framöver!
 
Vädret är riktigt härligt, så jag ska försöka passa på att hänga lite ute på innergården sen också. Man vet ju inte hur mycket sol det blir resten av sommaren, eller hur mycket tid man hinner spendera i den heller för den delen!
 
 
För ett år sedan hade vi precis kommit till USA, och som jag längtar tillbaka!! Det var den bästa resan, med så sjukt mycket upplevelser och intryck! <3

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0