Så har jobbet börjat på riktigt!

Igår jobbade jag hela morgonen och förmiddagen och jag kände mig oförskämt pigg för att ha gått upp kvart i fem på morgonen! 
Efter jobbet tog jag och jojo en sväng på kungsmässan. Jag hade tänkt hitta en nu klänning till midsommar, med hittade inget alls. Typiskt! Det får bli något gammalt helt enkelt!

Sedan blev det middag hemma hos familjen. Mycket mysigt! 
Det var först vid middagen so. Jag kände att mitt humör började ta slut och tröttheten blandades med hunger. 

Idag börjar jag ett, så jag har stått och lagat köttfärssås så jag har mat att äta nu innan och att ta med till middag på jobbet. Jag slutar nämligen 21 ikväll.
Skönt med en lugn morgon hemma, men segt att inte sluta förens 21... Jag o Lukas har knappt umtts sedan i torsdags förra veckan. Vi  har antingen jobbat eller vart ihop med andra. Känner att jag skulle behöva en kväll på typ en mysig restaurang så vi bara kan sitta o pratat o umgås!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0