Nagellack <3

I tre veckor har jag använt ett lack från Mavala (man kan nog inte kalla det nagellack för det är mer en vätska... Men ni fattar!) och mina naglar börjar kännas både starkare, och har slutat skiva sig lika mycket! Det var själva skivandet av naglarna som störde mig, så att de har blivit starkareär bara en bonus (fast det kanske e ganska logiskt att de blir starkare när de slutar skiva sig...)

I alla fall så har jag använt det ungefär två gånger i veckan i tre veckor, med vanligt nagellack över. Super ju! Jag ska fortsätta använda det för det är fortfarande några naglar som skivar sig lite då och då! Jag älskar när man hittar produkter som funkar!!

Jag har tänkt träna idag, men jag känner mig inte helt hundra så hoppar det och passar på att njuta av min sista lediga dag innan sommarschemat drar igång imorgon. Sedan blir det jobb ända tills augusti!


En suddig bild från ipaden för att demonstrera genomsnittet på hur många lack jag använder när kag målar naglarna...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0