Lär vara kaos på jobbet idag...

Tog en promenad ner till systemet för att vara där när de öppnar. Är man ute i sista stund får man ju utnyttja tillfället o gå dit tidigt i alla fall, så det finns något kvar på hyllorna!
Jag fick det jag behövde, och nu har jag bara ett tufft, stressigt pass på jobbet med alla galna människor som ska storhandla inför morgondagen. Sedan är jag redo för midsommar. 

Ska bara komma fram till vad jag ska ha på mig o så...men det får bli morgondagens problem! 

Är fruktansvärt trött idag, och det är antagligen just för att jag är tillbaka på jobbet o att det varit så mycket att göra. Är inte van vid Att jobba åtta timmar om dagen, utan snarare vid att sitta ner tio timmar om dagen. Antingen på föreläsning eller framför datorn...

När jag började jobba på maxi så gick jag ner sex kilo, vi kan ju hoppas att det blir samma reaktion nu. För det är faktiskt väldigt tungt arbete vi gör! 

Om vi inte hörs så vill jag passa på att önska er en riktigt trevlig midsommar!! 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0