Skönaste känslan att vakna o få somna om!!

Idag är jag ledig!! Min kropp fattade nog inte riktigt det, för jag vaknade vid fem utan någon väckning som ringde. Men jag somnade om, och när väckningen ringde sträckte jag mig efter min telefon och lyckades somna om igen. Trött tjej.
 
Jag måste ju gå upp hyfsat tidigt idag även om jag är ledig, annars kommer jag aldrig somna ikväll och då är jag lika trött imorgon igen.
Men tre timmars sovmorgon är inte fy skam det heller! 
 
Nu ska jag fixa frukost, njuta av den i soffan och bara slappa lite. Blir det fint väder skulle jag vilja sola, men man vet ju aldrig med vädret i det e landet. Sen skulle jag behöva plugga också, men vi fr se hur det går med det.... 
 
Några bilder från i söndags när vi testade slottskogens frisbeegolfbana!
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0