Händelserik ledig helg!

Vi hade en härlig helg, och det var så skönt att vara ledig! 
Det blev Liseberg med Lukas, jojo och mulle. Vi var där hela dagen och det blev mat, åk, spel, åk, mat och mer spel och åk! Riktigt skoj, och Lukas lyckades dra hem en stjärnvinst! Jag fick nöja mig med en andravinst och vann en tavla.  
 
 
Helix var fantastisk, och jag och jojo avslutade med atmosfear och den vackraste utsikten över Göteborg i solnedgång! Önskar jag haft med en kamera upp!! 
 
Söndagen åkte vi och speladefrisbeegolf med jojo å mulle och Albin å Maria. Jag kom trea, woop woop! 
Sedan efter frisbeen blev det pizza, och sedan spelade vi Corona medansvar vi väntade på vm finalen. Riktigtrevlig eftermiddag och kväll!
 
Idag är jag ledig, men förövrigt så blir det en del jobb i veckan! Tre jobbresor kvar tills semester! 
 
 
Lite gosedjur fick vi med oss hem oxå...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0