ordbajsar

God morgon måndag, och som du inte är efterlängtad.
Vi var iväg och tittade matchen och åt hamburgartallrik igår kväll. Sen när vi kom hem tittade vi på Harry Potter och de vises sten, men efter en och en halv timma tröttnade vi och gick och la oss.
 
Knappt sovit något på hela natten, rullat runt och vridigt mig fram och tillbaka och väckt Lukas en massa samtidigt som jag väckt mig själv. Så idag är man sådär halvpigg asså...
 
Men jag tänkte i alla fall bli så gott som klar med min examinationsuppgift idag, för jag orkar inte med den längre. Men det går segt. Orden hasar sig fram och jag behöver minst hundra ord till för att nå minimum antal ord som ska vara med. Jag hatar att ordbajsa. Kommer inte på något mer att tillägga. Kanske borde ta en paus och försöka igen om nån timma... 
 
I brist på andra bilder...
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0