Det är inte lätt att vara sambo

Det blev inte många timmars sömn i natt inte. Lukas låg och snarkade huuuuur länge som helst, och när han äntligen snarkat klart så fick han tydligen för sig att gosa in sig hos mig.  
Vi brukar aldrig direkt hålla om varandra när vi sover, det är mest innan vi somnar och när vi börjar vakna som vi gör det. Men i natt skulle vi tydligen skeda o allt möjligt. Kunde jag somna då? nej.
Alltså det är ju jättemysigt o så på alla sätt, men det går inte att somna när man är halvmosad och intryckt mot väggen. Tillslut somnade jag i alla fall, men jag har en liten bakisliknande huvudvärk nu...
 
Igår vägde jag mig för första gången på kanske ett halvår. Det var inte kul kan jag berätta. Jag har gått upp sex kilo sen i somras. Buhu. Jag minns i maj när jag hade magrutor o allt... sen gick man och blev sambo och började gotta sig med det ena efter det andra. Ångest. Dags att ta tag i sitt liv snart kanske o köpa det där jäkla gymkortet! 
 
Så mycket fler negativa saker än så är det dock inte med att vara sambo, så jag ska väl egentligen inte klaga ;) 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0