Simba-säng

Goddag. Har varit vaken sedan klockan åtta, så jag har redan hunnit vara vaken ett bra tag. Jag är så himla mycket piggare nu när det är ljust ute på morngonen! Så underbart!
 
Jag har suttit och pluggat hela morgonen, och är ganska klar med examinationsuppgiften. Måste bara låta den ligga ett tag och sedan läsa igenom och kanske ändra några smådetaljer. 
 
Igår efter lunchen med Anna och Carro så gick Lukas och jag till Valhalla och simmade. Det var väldigt mycket folk, vilket var ganska jobbigt. Det fanns bara en liten del för mortionssim och där fick man knö och simma om varandra och antingen tyckte man andra var ivägen eller så kände man sig ivägen själv. Men det var skönt att simma i alla fall. Var huuur länge sen som helst jag gjorde det sist!
Knäppt hur man bara minns hur man gör, och flyter fram på vattnet!
 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0