Efterlyser motivationen

God morgon allihop. Jag försöker tagga till inför att komma igång med min hemtenta idag. Det går sådär...
Den ska vara inne om 13 dagar vilket gör att det inte är stressigt alls, vilket gör att jag inte hittar motivationen att börja - kan oxå bero på att den är tråkig...
Men det hade varit så himla skönt att bara göra klart den nu, och sedan ha ledigt ända tills nästa kurs börjar!!
 
Men motivationen är som sagt noll. Jag kommer bara på roligare saker att göra, som att kolla massa serier eller fortsätta fixa de sista tavlorna på väggen som jag inte hann med sist till exempel.
 
Jag får väl fixa lite frukost och hoppas att jag hittar den. Motivationen altså.
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0