julen är här, å lyser frid på jorden...

Har varit iväg i skolan en sväng. Det är alltid samma veva, bussen till Borås en timma, föreläsning två timmar, och bussen tillbaka hem en timma. Jag sitter alltså på bussen lika länge som jag är i skolan. Känns fett värt...
 
I alla fall, vi hade en halvt onödig föreläsning om saker som dem sa till oss inte skulle komma på någon eximination, och som en sak som var rolig att göra mest för skojs skull. Men lite intressant var det i alla fall.
 
Nu är jag hemma igen och tänkte jag skulle försöka börja lite smått med första eximinationen på denna kursen, får se om det går bättre än det gjorde igår!
 
Såhär såg det ut vid Liseberg när jag vandrade förbi idag! Lite mysigt...
 
 
Och så här blev mina naglar igår när jag målade dem. Jag gillar det lite glittriga som ni kanske märkt vid det här laget, plus att naglarna blir starkare och inte går av lika lätt när man har en massa glitter på dem. (Det är bara förjävligt när man väl tröttnat, eller det börjat lossna och man vill få bort skiten, för det sitter som in i berget!!)
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0