Gut morgen

Vaknar upp 8.30 av väckningen och känner mig verkligen inte redo att gå upp. Bara en halvtimma till... tänker jag.
Drygt en timma senare vaknar jag. Fuck. Jaja, jag hade fruktansväert svårt att somna igår. Låg och vred och vände i en hel evighet!
 
Idag blir det hemmaplugg, och planen är att komma så långt det bara går med examinationen som ska vara inne på torsdag. Känner inte direkt att jag fått den där snilleblixten som jag hoppades på i fredags, men den kanske visar sig när jag bötjar? Trroligtvis inte!
 
Men först: Frukost! (Får röja igenom skåpen och hitta något ätbart, tror bara vi har typ skinka i frukostväg... men imorgon blir det storhandling! välbehövligt!) 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0