"This could be Heaven or this could be Hell"

Tjaaaaaaaah
Har var jätteduktig på gymmet idag! Inte för att skryta eller så... ;) 
Det är så kul när man känner att man blir starkare. Ökade på nästan allt idag. Gött!
Idag var det inte alls lika mycket folk som det vart de senaste gångerna, så det var jätteskönt.
Annars har det vart jag och pensionererna som haft träff typ. Inget fel på dem, men dem är inte snabba, och så står dem och tjötar och ojar sig och där kommer jag och bara vill köra mina vanliga maskiner. Flööö då! Men nej, dem är söta. 
 
Nu kör jag lite inpackning i håret innan jag hoppar in i duschen. 
 
Resten av dagen är ett mysterium. Skulle behöva städa, så kanske gör det. Annars kanske jag bara gosar ner mig framför en mysig film, för vädret där ute gör att det är tillåtet! 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0