mm.. det är segt nu

Usch va segt det är att plugga just nu. Men samtidigt vill jag bara bli klar så fort som möjligt.
Jobbigt det där. Det går ju lite mot varandra lixom.
 
Jag skulle snart vara klar tror jag.. men jag vill ju göra bästa möjliga av det också!
Jag tar och fortsätter imorgon på ny kula, när man har släppt ämnet lite och kanske har några nya vinklar att lägga till. Hoppas! 
 
Jag har fortfarande inte fått svar från lärarna på min fråga heller. sjukt störande! 
Men jag litar på klassen och min egna magkänsla, och hoppas på det bästa istället! Dem kan ju fortfarande svara... 
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och vänta på att Lukas ska komma hem. Då ska vi mysa och äta, och sedan ska han tillbaka och jobba vid sju.
Kommer bli sjukt jobbigt att somna utan honom! Men han tror att han slutar jobba vid midnatt igen, så i värsta fall så får jag ligga vaken tills han kommer hem o myser ner sig.
 
haha så skickade Lukas denna mitt i allt...
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0