"Looking at life like, how did I get it wrong. Life's too short, gotta live it long"

Igår var jag iväg på gymmet för första gången på en hel evighet, kändes skönt. Och träningsvärken börjar ta sig nu, vilket känns sjukt härligt!
Efter jobbet åkte jag hem till Lukas och lagade middag åt oss, och sedan gick vi ner och kollade match med två andra på Black Pearl. Herrgud va fotboll det blir denna veckan... imorgon ska jag och kolla när Lukas spelar match. TVÅ hela gånger på tre dagar. Mer än vad jag kollat totalt på hela året som gått typ. 
 
Hade i alla fall en mysig kväll igår, dock blev det tidig väckning eftersom Lukas skulle och jobba, så nu är jag hemma och har kikat på film. Ganska skönt ändå!
Om några timmar ska jag med åka och jobba! Är inte alls taggad på mina sista pass. Vill bara att det ska vara över nu. Men men, får tänka på pengarna man tjänar. Lär ju behöva dem nu när jag blir student!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0