fått undan lite grejer...

Vilken produktiv morgon jag haft!
Ringt sjutusen samtal (känns det som), tvättat alla mina kläder, anmält mig på högskolan, och csn.
Och csn måste ju vara det krångligaste någonsin. Jag har suttit och försökt räkna ut hur mycket jag tjänar under sommaren och hösten, och det är ju typ omöjligt att veta. 
Men men, ska bli spännande att se om min uträkning stämmer eller inte sen, kul om jag blir skyldig dem massa pengar för att jag angett för lite...
 
Nu dog jag lite här för min hjärna har tänkt för mycket (herregud hur ska det gå att börja plugga igen när jag knappt kan räkna ut min framtida lön), ska försöka fixa någon lunch snart, och sedan blir det jobb!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0