Bästa sommaren!

Tiden bara flyger iväg, samtidigt som den segar sig fram.
Snart är Augusti slut, och jag har haft en så sjukt bra sommar! Bästa på riktigt länge!
Längtar efter att få börja nya äventyr i höst med plugg och nytt folk. 
 
Det känns inte riktigt lika jobbigt när hösten närmar sig och man haft en så bra sommar. 
Jag är ganska sugen på småregniga höstdagar med tända ljus och en mys-film.
Fast vänta bara tills mitten av oktober och jag kommer spy på ösregnet som regnar mer åt sidan än uppifrån eftersom det blåser så mycket, och mörkret som dominerar över solen. 
 
Men ändå, bara för just nu så känns det helt okej. Jag är redo för lite förändring, som att sluta jobba oregelbundet och få lite mer normal takt på livet - så som alla andra har.
Röda dagar betyder ledigt från skolan, och kvällar betyder att man faktiskt har tid att laga middag eftersom man inte jobbar kvällspasset. 
 
Nej nu har jag inte tid för detta mer, väckningen ringer 4:40 imorgon så det är bäst att krypa till kojs.  
 
Vi kör en California-bild på det.
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0