rastlös söndag!

Det är hemskt vad skadad jag blivit av att jobba helg.
Vaknade upp, och var tvungen att övertala mig själv om att jag faktiskt är ledig idag. Jag ska INTE jobba.
 
Jag har blivit så sjukt rastlös av två hela dagar i rad utan jobb!!
Får panik av att bara sitta i min lilla lägenhet och måste ut.
Så jag har satt kameran på ladding och tänkte ta en tur med bilen!
Det var sjukt länge sen jag fotade, och nu när jag har bestämt mig för det så blev jag riktigt taggad!
Det är lite halvkonstigt väder ute. Ett grått täcke av moln över himlen, ,men ändå väldigt ljust samtidigt. Jag hoppas att jag hittar nån fin plats där jag kan fota lite i alla fall! :)
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0