under the coconut tree

Guuud vilken kväll det blev!
Tequila shots och en massa flams och dans!
Skoj vare, nu mår man som man förtjänar.
I morse låg marcus och jag i soffan och ropade på pizzabudet som aldrig kom.
Tre började utkörningen av pizza. crazy!
Så tillslut tog vi saken i egna händer och vandrade (läs tog bussen)  ner till pizzerian.
 
Nu är jag hemma, ute är det jätte fint väder, men jag är inte alls sugen på att gå ut!
Tror jag ska stanna i denna soffan i några timmar utan att röra mig! 
 
 
Bra sammanfattning av kvällen! Förklaring på den sista bilden finns inte. Men kan tillägga att jag ha "coconut tree" ståendes på armen, och ett utsmetat hjärta i nacken...

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0