a place is only as good as the people you know in it

Har haft en väldigt bra ledig dag!
Träffat massor med bra folk hela dagen!
Först sprang syrran och jag runt i butiker och provade alla möjliga jeans. Men det slutade med att jag inte köpte några, för inga var riktigt så som jag ville ha dem (Fast vem vet egentligen hur jag vill ha dem...)
Sedan kom Emma dit, så då gick vi och åt lunch.
När vi ätit klart och suttit där ett tag såg jag Carro gå förbi, och eftersom jag skulle träffa henne om tjugo minuter sa jag hejdå till flickorna och sprang ikapp henne.
 
Sedan blev det fika med henne och Anna ute i solen.
Kaffe och massa snack om framtiden i parken. Väldigt mysigt.
Vid sju gick jag till dagens tredje fika, nu var det jobbarkompisarna som gällde.
Käkade middag (haha det blev en dyr mat-dag idag!) och ventilerade om jobb.
 
Har ett spindelparadis utanför fönstret tydligen. Fyra spindlar som kryper omkring. Myyysigt....

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0