Nånstans mitt i allt dammande slog jag i min tå så den började blöda...

Slirade iväg i lilla missy bitchy och plockade upp Carro hemma hos henne. Sedan började äventyret. Vi skulle hitta hem till Anna.

Vi har bara varit där en gång, och den gången satte anna oss på en buss, där satt vi i typ en halvtimma, och sedan sa hon att vi skulle gå av, så då gjorde vi det.

Jag hade som tur var tittat på en karta på internet innan jag åkte, och vi hittade galant.

Från Anna körde vi mot frölunda torg, där vi letade parkering ett tag, och sedan vandrade vi runt i butiker.
Vi tog så klart en fika på Espresso house, och jag fick köpt en t-shirt.

Sedan styrde vi tillbaka hem till Anna, sedan Carro, och på vägen hem åkte jag förbi maxi för att köpa rostbiff, rostbröd och kinapuffar.

När jag kom hem så hade pappa knuffat sängen till mitten av rummet eftersom han spacklat en av mina väggar.
Han hade lyckats slänga upp alla dammiga kuddar (som jag hade gömt under sängen) på sängen, så nu låg dem där och dammade ner allting.

Det slutade med att jag öppnade fönstret och kastade ut alla kuddar, gosedjur och sängkläder på altanen och sedan klättrade jag ut och skakade av allting. Nu ligger jag här mitt i rummet och käkar kinapuffar.
Jag tror jag gillar att ha sängen här... i mitten. Jag ska seriöst fundera på att kanske försöka möblera om så att jag kan ha den här!

Ja nu är det pepp som gäller, för om ett tag kommer Josse, och sedan blir det utgång!

Ha en go Lördag!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0