Friday i'm in love

Hittade ganska snabbt ett par skor som jag gillade!
Svarta, med gosigt ludd inuti!

Jag har impregnerat dem, så dem glänser och har sig på bilden, men den får helt enkelt duga ;)


Köpte lite annat skoj, och handlade mat, och nu har vi käkat sveriges nationalrätt - tacos.

Är trött, men det ät la lika bra det så att jag kan försöka somna i hyfsad tid eftersom jag ska jobba 7-17 imorgon.
Sedan blir det inflyttningsfest hon Anna, myyycket skoj!
(Med det kan jag ju säga att ni inte kommer höra något från mig imorgon!)

Ska bli spännande att se om det är frost även imorgon. Det förstör ju tidsplaneringen lite när man går upp fyrtio minuter innan man måste åka, och plötsligt ska man behöva skrapa rutorna på bilen.
Dags att börja använda motorvärmaren snart igen kanske....

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0