"Rubrik"

Blev precis sjukt deprimerad när jag insåg att jag börjar klockan sex imorgon, och att väckningen ringer klockan 04:50! buhu!

Jag borde gå och sova nu, för det är mindre än åtta timmar tills jag ska vakna, men seriöst, det är ju så ljust ute att det känns som om klockan är tre på dagen. Faktiskt inte helt snällt!
Fast om sanningen ska fram så hade jag inte somnar nu även om det hade varit bäcksvart ute! 

Fick ett par timmar extra nu ocå eftersom en på jobbet ät magsjuk. Usch och fy, stackarn!
Sedan berättade mamma om att ett flyg från typ jönköping till turkiet som hade haft 17 personer som blivit magsjuka och fått åka in direkt på sjukhuset när dem kom fram till turkiet. Låter ju jätte kul att starta semestern så... 

Jag känner inte för att bli magsjuk just nu, så ni som är det får gärna hålla er borta!

Hihi nu blev jag lite glad! Det är typ två veckor tills jag får semester! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0