Tjing tjing!

Vaknade runt tio över åtta av att grannarna har börjat gräva med grävmaskin.
Var något sjukt kissinödig, så gick på toaletten, och sedan kunde jag inte somna om.

Startade datan, och kikade runt lite, duschade och gjorde mig sedan i ordning och tog tåget in till Göteborg.
Onoff har ju som ni kanske vet gått i konkurs, så jag passade på att köpa en ny dator med 30% rabatt!
Mamma har tröttnat på sin lilla, och nu kan hon få tillbaka denna som jag fick för några år sedan av henne!

Jag tog tåget tillbaka en halvtimma senare, och när jag kom hem käkade jag lunch, och laddade datan.

Just nu sparar jag över och tar bort en massa filer, så att jag inte tappar bort något viktigt!

Om ett par timmar åker jag iväg till jobbet, så nu måste jag fortsätta med överförandet så att jag hinner med så mycket som möjligt innan dess! Bye bye!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0