min dag (än så länge)

Hallå hallå!
Idag har jag jobbat, och efter det tog jag en tur till H&M. Jag fick köpt en ny foundation, så nu slipper jag gå runt o se ut som en fjortis med för mörk foundation... jag har ju tyvärr inte samma hudfärg som jag hade i slutet av sommaren förra året, så jag kände att det var dags för en ny färg! Hoppas bara denna färgen passar... jag hatar att köpa nya foundations!

Jag passade på att köpa en mascara och tre läppglans för halva priset! (Och så smet jag in och köpte två marabou chokladkakor på Ica för 10 kronor styck! hihi)

Sedan åkte jag hem, åt några skumtomtar, och nu ska jag äta lunch! ha det braaa!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0