Dagens i-landsproblem

Jag var ute och fotade lite förut. Skulle vara kul att lägga in bilderna på datan för att kika lite närmre på dem! men jag är så lat att jag inte orkar resa mig upp från sängen, gå ett steg, ta med kameran tillbaka till sängen och lägga in bilderna. Jätte jobbigt ju...

Det jobbigaste med hela grejen är att jag inte kan sätta in minneskortet i datan och lägga över dem - utan jag måste använda mig av sladden! Det tar ju mycket längre tid då! (och jag glömmer alltid att ta med sladden, så jag måste gå en gång till)
Min dator är nämligen så efterbliven att de inte kan läsa minneskort som är större än 1 gb, och mitt minneskort är på två... suck!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0