Gott och blandat

Det är så galet hur "beroende" man är av facebook.
Igår var jag inte inne alls på hela dagen, och jag har missat en massa...
lite fult hur tom man kan känna sig innan man varit inne och kollat!
Det hade nästan varit bättre om man inte skaffat det från början. Nu är man typ fast.

Det som händer på facebook är ju verkligheten lixom.
Jaså, nu är dem ihop! Okej, nu har hon fått körkort, Oj, nu har jag blivit inbjuden dit!
Ja ni fattar grejen, allt man vet om alla människor som man kanske inte hade haft kontakten med annars.

Vad blev detta för konstigt inlägg nu då?  Haha!

Igår var jag hos frissan och klippte mig, sedan började jag jobba klockan tolv redan.
 
På kvällen när jag kom hem hade mamma och johanna återvänt från milano! Jätte duktiga var dem, som kom på femte plats!!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0