fullmåne

Så igår jobbade jag lite längre än jag skulle, och sedan gick jag in och handlade mat, körde hem och packade en väska.

Precis när jag kört ut från våran väg kommer jag på att jag inte har packat ner nya underkläder eller nån pyjamas, så jag får vända och köra tillbaka!

När jag kommer hem till anna så lagar vi våfflor till middag, och sedan myser vi hela kvällen.

I morse gick jag och carro upp och rotade runt i Annas kök medans hon låg kvar och sov - eftersom hon skulle börja jobba senare än oss - och sedan frös vi fingrarna av oss när vi skrapade rutorna på våra bilar. Sedan körde jag iväg till jobbet!

Så idag har jag jobbat, och när jag kom hem lagade jag lunch, och mös i soffan.
Ikväll ska jag slappa, och sedan imorgon blir det jobb igen! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0