yes!


Idag tittade jag ut genom fönstret och möttes av en hagelskur.
Som tur var hann den gå över innan jag behövde cykla hemifrån.

På kompetenscentrum hade hon som hade våran grupp ordnat med frukt och ljus och det påminde lite om lucia. Förutom lussekatterna då...

Vi snackade om bra och dåliga egenskaper och fick själva lista upp våra egna.
Något som jag gjort ungefär 2000 gånger med min jobbcoach. Det konstiga är att det nästan alltid är lika svårt.

Efter det fick jag sitta och vänta i 40 minuter för att få ett intyg till praktiken, och nu när jag kom hem ringde jag upp Maxi och bekräftade att vi fick köra igång, så på måndag gäller det!

Jag kommer vara så galet nervös på söndag, men samtidigt är jag jätte exalterad! haha!
Äntligen kommer jag ha något vettigt att göra på dagarna, något som leder någonstans.

Kommentarer
Postat av: Cairo

Kommer gå JÄTTEBRA med praktiken!!

2010-10-22 @ 17:08:53

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0