Spännande paket

Alltid lika spännande när man har paket på posten att hämta.
Men paketet vi hämtade igår var däremot en besvikelse! Min syster hade beställt en bikini och ett par shorts som alla var jätte bra. Jag hade bara beställt en bikini bh, och den lyckas dem messa upp!
Istället för min bikini så låg det en lusse-linne liknande shorta i paketet. Blev grymt irriterad, och det hjälpte inte av att jag när jag försökte ringa dem hamnade i en telefon kö där dem bad mig vänta i EN minut, och jag satt där i tio minuter innan jag tröttnade.

Ringde gtillbaka idag, och dem bad mig då vänta två minuter, då fick jag vänta 12 minuter iställer. Bra taktik - få kunden att tro att det är kortkö, så kanske den väntar ändå!?

Nu är det i alla fall fixat, så om en vecka ska jag få bikinin igen. Hoppas jag får rätt denna gången...


Idag var det en kort skoldag, och sedan hamnade vi på espresso house där vi satt i timtal som vanligt.

Imorgon är det bal, och jag är jätte nervös! Vet dock inte för vad, men det ska bli kul i alla fall! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0