typiskt mig att inte kolla mobilen när jag borde

Sitter här och dricker pucko eftersom jag var så hungrig att jag inte kunde somna om.

Vaknade klockan kvart i sju och gick och duschade, sedan efter duschen vandrade jag in i mitt rum och kollade på mobilen av ren vana.

Först då ser jag sms:et som kom in 5:34
Inställd engelska.

Sjukt skönt, men kunde jag inte sett det liiite tidigare??
Jag kröp ner i sängen med mitt blöta hår och försökte somna om.
Ni märker antagligen själva hur det gick!?
Ja det gick inte alls jag var för pigg och för hungrig.

Men jag fick i alla fall ligga i sängen o dra mig ett tag extra, och nu börjar jag inte fören 11:35! :D

Vi fick såklart en uppgift, så nu måste jag leta upp 10-20 vanliga jobbintervjufrågor och maila till henne...

Ha en underbar fredag! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0