Gårdagens inlägg

Igår så ville inte blogg.se låta mig logga in - eller rättare sagt så fanns det ingen inloggningstura på förstasidan, så det gick antagligen inte för någon(?), så här kommer då gårdagens inlägg som jag skrev i word i väntan på att blogg.se skulle funka igen:


I går åt vi rester till middag. Inte en favorit, och speciellt inte eftersom det gjorde att det inte blev någon lunch över till mig, så i morse, samtidigt som jag gjorde min frukost så ställde jag mig och kokade tortellini. I går morse var det nästan samma sak, innan frukosten ställde jag mig och slängde ihop en matlåda.

Det börjar bli till en dålig vana, och det blir stressigt att hinna med att äta frukost när man står och lagar lunch istället…

Så idag, när jag varit hemma en halvtimma från jobbet så ville mamma att jag skulle åka och köpa impregneringssprej åt henne, så jag gick in på Ica samtidigt och köpte med mig lite fryst färdigmat – eftersom det verkar som att det blir rester till middag idag också - Så nu är morgondagens lunch fixad i alla fall ;)

När jag åkte hem höll jag på att dö – eller åka av vägen i alla fall!

Jag skulle svänga höger, men bilen fortsatte rakt fram. Jag slängde mig på bromsen (vilket inte direkt är det man ska göra…) och svängde allt jag kunde, och hela bromsen skakade och bilen sladdade fram och tillbaka lite, och sedan fick jag väggrepp igen. Snacka om att jag var nervös resten av vägen hem!

Men nu är jag hemma och säker igen!


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0