Annandan

Hej!
Idag har vi varit på mellandagsrean och kikat!
Jag fick köpt en klänning som jag funderar på att ha på nyår, och lite underkläder!
Helt galet mycket folk ute på stan, och helt galet kallt ute!!

Jag har även varit och tittar på mobil, och suttit på internet och jämfört olika abonnemang jag kan byta till så att jag har billigt med sms och surf till den nya mobilen.
Än så länge står det mellan tele2 surf och Halebop Hallå med surf!
Mobilen jag funderar på att köpa är lite komiskt nog samma mobil som både Anna och Carro har... (Det är en HTC wildfire) Jag hade inte tänkt köpa den först, men så berättade han i butiken om hur mycket bättre den var än den jag tittade på först (HTC smart), så nu funderar jag starkt på att köpa den, haha!
Vi får la se! Först måste jag och pappa ringa och snacka med tele2 om hur det funkar med uppsägningstiden hos dem, och om jag får behålla mitt nummer eller inte...vilket jag helst vill!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0