Projektarbetesredovisning

Idag var det projektarbetsredovisning hela dagen.
Jag kom till skolan vid halv tio, och den första redovisningen började tio i tio.
Jag var sjukt uppstressad och nervös, och jag trodde jag skulle spy eller skita ner mig innan första redovisingen.
När den var över var jag däremot lugn. Det var inte så farligt som jag trodde, och jag behövde ändå inte säga särskilt mycket.
Jag visade upp mina bilder, och pratade lite, och sedan fick dem svara på några frågor jag gett dem på ett papper. Vi gjorde om det fyra gånger och eftersom min grupps redovisning tog typ tjugominuter totalt - och en redovisningslektion var 50 min - så fick vi en hel massa rast. Bella som var i våran grupp sket i att komma på de tre sista redovisningarna så då gick det ännu fortare.
Förutom att datan vägrade fungera ett tag så gick allt jätte bra.

Jag vet inte om jag publicerat mina bilder här på bloggen någon gång, så jag tänkte att jag kunde göra det nu...



Jag fick en massa kommentarer till mina frågor, här är några:

Fråga 1: Vad tycker du var bra med arbetet?

"Mycket originell idé"

"Annorlunda, väldigt kul. Kreativt"

"Snyggt gjort. Att du tagit alla bilderna själv"

"Att du fått det att se så 'verkligt' ut, väldigt roligt PA."

"Det var annorlunda mot vad alla andra har gjort. Coolt att sätta ihop bilder. Väldigt snyggt gjort också!"

"Att du har varit på alla bilder du tagit."

Fråga 2: Vad tycker du jag kunde gjort annorlunda?

"Kanske lite musik i bakgrunden blandat med katt/ko/hundljud"

"Fler bilder?"

"Kanske lite fler bilder"

"Inget särskilt, lite fler bilder kanske"

"Valt ett annat ämne. Tycker ärligt talat att det var ganska tråkigt"


När jag sedan frågade vilka bilder de gillade mest och minst så var det helt klart kossan som de flesta tyckte var bäst. Hunden var den som flest tyckte var sämst.


Har du någon kommentar så tar jag gärna emot den också - för nu har jag en projektrapport att skriva!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0