Det känns...

Det känns som om tiden bara rinner iväg - bildligt talat!
Det är redan september, och innan jag hinner blinka kommer det börja snöa och alla affärer sätter upp julpynten...
Jag vill INTE ha vinter, Jag vill INTE ha jul! kalla mig knäpp men jag hatar det!
Okej julen kan vara mysig, men samtidigt blir allt så stressigt och jobbigt!

Det är mörkt när man går hem från skolan
Det är kallt och man måste ha 7 lager kläder på sig
Jag fryser hela tiden
Jag blir deprimerad av mörkret och regnet
Det är bara ett halvår kvar innan klassen skills åt, och jag har ingen aning om vad jag vill göra sen
Nej usch, tiden får sluta springa iväg för jag vill inte ha vinter!

Förlåt för det här hemska inlägget men jag är lite nostalgisk just nu... vill ha tillbaka sommaren :/


 

Nu ska jag gå och drömma mig bort till heroes!

 




Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag me min jävla öl i handen xD

2009-09-08 @ 20:47:30
URL: http://grannis.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0