utgång

Tjena!
Gårdagen blev riktigt lyckad, och jag hoppas på en lyckad kväll även idag! :D
Madde missade tåget in till Gbg, men vi väntade på henne där inne, och när vi sedan kommit fram tog vi en spårvagn till grönsakstorget. Där ringde vi upp Jonas som försökte förklara för oss vart vi skulle gå, men eftersom vi inte fattade så slutde det med att han o nån kompis kom och hämtade oss.
Vi gick till Pc, och var la där i kanske en tjugo minuter max.
Sedan vandrade allihopa iväg till Golden days där vi satt och hade det trevligt, tills folk började dra sig hemmåt, och de som stannade kvar drog till donken.

För mig blev det blev en glass som jag kom på att jag inte ens ville ha sen... :P

Vi tog kvart över ett pendeln hem, och sedan sov jag över hos Anna.

Vi blev väckta av annas katt klockan halv nio. Den jamade skit högt och kom gåendes upp för trappan.
Precis när vi såg att den hade något i munnen släppte den ner det, och musen (som det troligen var) började springa iväg.

Mysigt med en katt som inte bara tar in möss utan levande sådana...

Vi kunde inte somna om, så efter ett tag bestämde vi oss för att gå ner och käka frukost. Det blev tacos.

Jag tog pendeln hem vid halv tolv och hamnade framför tv:n

Snart är det dags att peppa till igen!
Skulle helst vilja hinna sova lite först, men det verkar inte som om min kropp vill samma sak... :/

Rolig fredagskväll i alla fall! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0