Heelg

Igår efter vi fått reda på våra betyg på matten åkte Kleemensarna hem till mig - ner cabbat med Maccis bil (eller hans mammas som de e ;) ) och filmade in Carros drama. Nu är vi snart klara, har bara några små saker vi måste filma in, men det hade vi tänkt göra på måndag morgon innan skolan.


När vi var klara med filmandet gick Anna till frissan och Marcus åkte hem. Jag och Carro tog en tur till Kungs och käkade donken och så..

Senare på kvällen blev det myskväll hos Carro!

Carro, Anna och jag hade planerat att titta på film, men det blev inte av, utan istället låg vi och snackade och flummade i ett par timmar.

Det va jätte mysigt och super kul!

Jag tog halv ett tåget hem, och i morse vaknade jag klockan tio över nio av att pappa startade grävmaskinen utanför huset.  Så mycke fick jag sova i natt :P

När jag käkat frukost cyklade jag iväg till rolfsån och fottade lite i ett par timmar, och resten av dagen har bestått av lite plugg och massa slapp.



När jag satt och tittade på tv i källaren hör jag plötsligt värsta gigantiska kraschen och jag springer upp för att se att pappa har kraschat vardagsrumsdörrens fönster med grävmaskinen!


Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra jobbat matildas pappa (Y) haha

å var ligger rolfsån? haha

pöss

2009-05-18 @ 22:41:37
Postat av: Matildaa

Rolfsån ligger mellan Kungsbacka o Fjärås, typ vid Hanhals... :)

2009-05-19 @ 18:01:20
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0