Gratis recept!

Jag har skrivit ner receptet för en perfekt dag om man tvingas gå i skolan från 8.25-16.35, Här kommer det!

Förklaring:

# Trötthets-skrattattackerna kommer mest av sig självt efter ett tag, och behöver antagligen inte förklaras närmare...

#Kycklinmackan man kan köpa i skolans kafe för 15 spänn hjälper till att hålla blodsockret uppe efter en inte jätte god lunch bestående av fisk...

#Dagens lyckliga att ha med sig fika till Textkomunikationslektionen var Anna, och hon hade med sig en Silviakaka, typ om kärleksmums fast utan choklad, som var jätte god!

#Jag tränade idag! och det bästa var att jag blev pigg! Det som faktiskt är ännu bättre är hur det känns nu efter, att jag kommer sova bra och framför allt hur bra det kommer kännas imorgon när ja ska ta mig upp till tredje våningen till spanskan med träningsvärk! :D

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0