Vero o Cris på besök! :D

Tre dagar av jobb är avklarade och nu ska jag börja sommarlovet! :D

Dagen började - precis som de två föregående dagarna - tidigt och jag jobbade på fram till lunch, efter det jobbade jag på tills klockan var fyra och då gick jag ner för att släppa in min moster o hennes kille som kom för att träffa alla på jobbet innan de åkte med oss hem för att käka middag.

När vi var klara på jobbet packade vi ihop våra saker och took of. Vi stannade till på Ica maxi på vägen hem, och Vero o Cris - min moster o hennes kille - gick in på freeport under tiden.

Mamma och jag var ganska hungriga och egentligen skulle vi bara köpa lite middag, men innan vi ens kommit i närheten av maten låg det både massa bullar och glass i korgen. Glassen hade vi nog inte tagit om vi inte fått smaka på den, men eftersom vi nu fick det så tog vi glass oxå.

Vi åkte hem och plockade upp Jojo på vägen hem, och sedan började vi laga midda.

När middagen var klar, typ 200 timmar senare, så åt vi och hade det mysigt, och även och vi var proppmätta lyckades vi på något sätt knö i oss lite bulle och glass oxå. ^^

Nu har dem åkt hem, och nu får ja inte träffa dem på länge igen :(
Får ta och åka till Barcelona till hösten! :D

Imorgon är jag helt ledig och jag ska sova läääänge! :D Sen hoppas jag på att det händer nått skoj under dagen, om inte annat kanske jag ska börja packa inför turkis :P

God natt på er! :)

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0