What time is it?

Här sitter jag och äter chips i min ensamhet.
Tv:n står på utan att ja tittar, men ja vet redan allt som händer geonom att bara höra det, och musiken i är bra :P
Det är en helt sjukt stor skillnad på temperaturen i källaren o här där ja e nu! I Källaren e de svalt o skönt medans här e det mer utomlands kvavt! Dörren står öppen o fläkten är på! :D
Vad jag gjort under dan har jag redan skrivit om, så jag får la berätta lite om grillkvällen!

Elin kom först och vi försökte lägga över hennes turkis bilder till min data, men det funkade inte så vi sket i det och gick ut för att sätta igång grillen. Vi hade ingen tändvätska hemma så ja ringde pappa o han sa att jag skulle ta ett par påsar som låg i en burk i garaget. Vi kastade på ett par stycken och tände på grillen.
Det gick la sådär! 
Det brann bra, men sen när de försvann slutade de typ brinna och det glödde bara pyttelite så vi slängde på ett par till, och en hel massa tidningspapper innan vi fick en okej glöd.
Vid detta laget hade Carro kommit och vi slängde på maten på grillen.

Efter maten tittade vi på film och nu har de lämnat mig...

Mysig kväll va de i alla fall! :) 

Tyvärr får jag inte in några bilder eftersom internet busar med mig
 - så de kanske kommer senare om ja kommer ihåg ;)
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0