Så här...



...ser jag ut idag!

Sjukt långtråkig dag. Blev väckt tolv av att pappa bankade på min dörr och undrade om jag hade min senaste mobilräkning. Så jag fick gå upp och leta efter den.
Resten av dan har jag inte gjort mycket alls...

Min syrra har storstädning i sitt rum och jag blev sälskapsjuk så jag satte mig på hennes golv och sminkade mina ögon!

Efter det har jag suttit vid datan och slappat typ resten av dagen.
Försöker få syrran att nappa på att gå på bio med mig nån dag men hon verkar inte jätte pepp...

Det regnar ute och det suuuuger eftersom jag börjar bli stressad för att skolan snart börjar.. okej jag vet det är flera veckor kvar men jag vill verkligen inte tillbaka!
Det enda positiva är att man slipper skicka mass sms till folk för att få kontakt med dem, men inte ens det är tillräckligt bra för att jag ska vilja tillbaka ens pyttelite!


Nu har jag tjatat tillräckligt :P

Puss på er! <3


Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0