snö! :D

Hej!
big chocker - jag börjar få julkänslor  :O
Har precis varit ute i snön och fotat lite, svin kallt är det, men tack vare snön känns det både ljusare och lite varmare i alla fall! :)
Kanske lägger upp lite bilder senare, för jag ska snart ta bussen ner och köpa klart julklapparna!

Jag minns inte ens när det var så här mycket snö här sist!
Fick lite nostalgi när snöskottaren körde förbi.
När vi var små och gick till lekplatsen för att åka pulka och snöskottarn kom sprang vik alltid iväg och gömde oss för min syster var så rädd för den! haha :D

Hoppas alla får ett sjukt bra lov, och en god jul!
See ya later!

Kommentarer
Postat av: Sara

God Jul på dig :)



Lyssna gärna på min version av årets vinnarlåt :)

Det kan du göra direkt på min blogg :)

Jag skulle vara mycket tacksam! :)



Tack och God Jul igen! //Mvh Sara

2009-12-21 @ 12:54:29
URL: http://frominsideout.blogg.se/

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0