otaggad på veckan som kommer

Har haft en jättebra helg med massa skoj! Fest både fredag och lördag som sagt, och igår brunch och frisbeegolf.
Kvällen avslutades dock lite tråkigt med valresultatet som vi nu ska leva med i de kommande fyra åren. 
Jag orkar dock inte med allt tjat som har pågått vart man än vänt huvudet de senaste månaderna, och vill bara att det ska vara över. Det lär väl hålla i sig veckan ut och sedan lär det förhoppningsvis tystas ner lite. 
 
Förövrigt så vill jag bara ha hela denna veckan överstökad. Så otaggad på en vecka har jag inte varit på länge.
Jag har två skoluppgifter som jag skulle vilja ha klara denna veckan helst. dessutom ska jag jobba ikväll och fredag - söndag. 
 
Nästa vecka får vi dessutom hem Chilou, så ännu en anledning att få veckan avklarad. Hoppas den går fort! 
Nu är det dags att börja plugga om jag ska komma någonvart!

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0