Update sen sist

Så har det gått sådär jättelång tid sen sist igen. 
Jag har faktiskt försökt blogga, men appen valde att inte vilja publicera mitt inlägg och jag blev irriterad och gav tillslut upp. Orka skriva om lixom!
 
Jobb hela helgen, och skola hela denna veckan. Så kan vi sammanfatta det som hänt sen sist!
Jag sitter och myser i soffan med en gosig Chilou efter att ha gått hem i ösregn från skolan. 
Mina ständiga försök att få lite livfulla kort på honom känns nästan omöjliga. Vår lägenhet får in så otroligt lite dagsljus så för att inte få suddiga bilder behövs blixt och jag gillar inte att använda blixt. En av anledningarna är alla onaturliga skuggor och en annan är röda ögon - eller i chilous fall gula/blåa.
 
Idag gav jag det i alla fall ett försök, så nu har jag suttit och redigerat ögon i nån timma. Men en chilou i famnen som mer än gärna vill upp på datan och hjälpa till att klicka på knappar.
 
Med brist på andra bilder så blir det såklart bilder på honom. 
 
 

Kommentarer

Skriv en kommentar! :D

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

Din mail-adress: (syns bara för Tilda)

Din blogg:

Skriv din kommentar!

Trackback
RSS 2.0